BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Segalanya bermula disini

adalah ruangan cheryta cha tentang kehidupan

Segala perasaan,

segala peristiwa,

segala kenangan,

akan cha coretkan dalam ruangan

Suara hati cha.

Isnin, 18 Oktober 2010

Jika acha ad..........


Jika aku ade bespa_besi buruk.????..
~segala-galanye akn berubah.
~tempat aku lepaskan tekanan.
~uat aku gembira..
~hilang segala kesdihan.
~akan jadi harta yg berharga..
~menjadi kekasih aty yang disayangi...


Jika aku ade camera nikon????
.
~tydo pown bersama.
~pie jalan2 pown bersama.
~suka n duka pon nak same2..
~permulaan untuk meluahkan bakat terpendam..
~nak take pic sume owg....ahhahah
~impian untuk memiliki studio sendiri...
~alhamdulilah family sudah ketahui,n support minat ank perempuan tunggal yer nie...

.
Jika aku de mini cooper..??
~xley la angkut ramai2...
~nak parking at umah jew...hahahah
~semestinya yer akan sentiase membawa family,some1 special,sahabt roundr2.
~yg len nak naik kena an cas pengangkutan....(guraw je)
~nak colour an warna same gan bespa(coming soon).
~plat kete nak same gan plat kete baba...

semua DIATAS mungkin ia akn buat minat aku hampir sempurna..
mempunyai keinginan untuk memiliki ye...
sekarang aku mampu melihatnya, insyaALLAH jika tiada ape2 halagan aku boleh memilikinya..
masa cepat berputar,hingga aku tidak sedar minat yang teramat kepadanya...
sekarang aku banyak menghabiskan masa bersama sahabat aku...
ct hunnysah namenya....pari2 biru uh la yg aku naiki ke hulu n ke hilir..
seronok sgt2 sbb dapat kemana2 bersama yer..
.



terima kasih kepada sahabat sye krn dye ayak memahami sye n minat sye..
sush untuk mencari sahabat yang benar2 memahami minat+sush n senang bersama..

*kawan2 yg lain acha tidak akan lupa...
*sume cha syg n rindu kalian..nak senaraikan ayak...huhuh
*sekali kamu bergelar kawan sye,sekali itu kite tetp selamaye kawan..
*cha tidak halang sesiapa yg ingin berkawan gan cha..
*cha bukan kawan yg baik,tetapi mencube tidak mahu kehilangan kawan..
*maafkan acha yg banyak kekuranagn..

0 ulasan: