BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Segalanya bermula disini

adalah ruangan cheryta cha tentang kehidupan

Segala perasaan,

segala peristiwa,

segala kenangan,

akan cha coretkan dalam ruangan

Suara hati cha.

Selasa, 5 Oktober 2010

cheryta acha

nama diberi nor shazwani nazara,berasal dari pontian johor..dilahirkan 8 febuari 1989..
aku merupakan anak terakhir dri 2 owg adek bradik...aku hidup dalam family yang sederhana tp penuh dengan kasih sayang...
aku gadis yang ceria,dan suka ketawa...tapi kadang2 aku agak emo sbb xsuke bile ada yang xkne gan aku..
tapi aku still ok...
ermmm aku suka makan laksa johor dan nasi goreng sotong...best2...air teh ais...lau makan air mesty bes dulu...hehehehe..
aku suka bende yg classic....keinginan tinggi tuk ade bespa...tp tgu la nty..heheh
aku suka p pantai, xkisahla mane tempat janji senang n boleh bersantai....
kdg2 jagk aku suke men bowl n karaoke...
heheheh
lupe lak nak ckp aku skrg balaja at usm...kos pendidikan...major dalam geogrfi n minor dlm sejarah..
at penang nie aku kira ok la...tempat nyer cantik...
agy2 waktu malam...
seronok...
meh la datang pinang kwan2..hehehehhe
aku rse itu je kot......
daa....
aku syg kamu...

1 ulasan:

deQnie berkata...

HEHEHE... yeahh... ad blog juga...
suka2.
hahahaha...

pasni da kurang fb.
ahahahahaha..... cm ne nk wat tlisan ni warna warni ?