BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Segalanya bermula disini

adalah ruangan cheryta cha tentang kehidupan

Segala perasaan,

segala peristiwa,

segala kenangan,

akan cha coretkan dalam ruangan

Suara hati cha.

Khamis, 17 Mac 2011

perumpamaan..

saya de GUNTING,
gunting tuh saya guna untuk POTONG2,
penah jugak TERLUKA sbb gunting itu,
tp xkisahlah.
xSAKIT pon...
gunting uh DA LAME saya gune,
SEKARANG nie gunting tuh da berkarat,
saya tidak buang pon,
NAPE ???
SAYANG !!,
sayang nak buang..
MACAM sayang awak jugak !!
saya de AWAK..
AWAK saya jadikan sahabat..
kadang2 terluka jugak sebab awak !!
tapi xpe,
saya KUAT agy,
sekarang awak masih SAHABAT saya,
CUMA 1 je xsama..
awak xberKARAT.
so xde sbb saya nak BUANG awak.
jadi saya SIMPAN awak sama dengan gunting td..
tapi.....
gunting tuh dalam LACI...
awak ???
AWAK dalam hati SAYA
SAYANG AWAK !!!
(^_^)




* hargai setiap pe yg telah kamoo lakukan kepada saya *
*susah senang bersama*
*dimana ade saya kamoo juga ade*
*saya jelajah life kamoo agar saya serasi dan selesa gan kamoo*
* kadang2 kite xsama haluan, tp kite berjaya berbincang mencari kata sepakat *
tengs sahabat..!!
sayang kamoo

0 ulasan: