BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Segalanya bermula disini

adalah ruangan cheryta cha tentang kehidupan

Segala perasaan,

segala peristiwa,

segala kenangan,

akan cha coretkan dalam ruangan

Suara hati cha.

Ahad, 2 Januari 2011

Giliran aku ???

2 Jan 2011..
tarikh nie aku kne p wedding cousin aku at seberang perai...
plan kasar nak p nek bespa...
tp bespa xciap agy...so p nek keta gan kawan2...
hehhe...suke2...terasa mcm da beso..
bertolak dri usm kul 12.30tghri...
sampi ke seberang kejap je..hehehe...
sampi je sne...ok la..
agak meriah...
yang best yer kami berlima p wedding kecoh giler...
tgk la sedikit kenangan kami ketika itu...


 keluarga sepupu aku...mereka sporting...

 





giliran aku ????
persoalan yer...TUNGGU yer...
sapekah lelaki yang bertuah yang akan berada disebelah aku nty...????
hehehhehe.


pas p wedding..kami p jusco..hehehe...
tgk movie...cter DAMPING MALAM
urmmm bese2 je...action je lbh..hantu ye xde pon..hahaha...
xpela...nak uat cmne..ikut majoriti..hahaha
pas tgk movie kami karaoke..
naik serak suara 19 lagu...
huhuhuhu..
apepun  hari nie seronok sgt...
spendtime gan sahabat...
pas nie masing2 sibuk...
hehehe...

*hidup nie jangan ade tekanan...sukasuki shja...
jika ada tekanan..selesaikan la sebaik mungkin..

0 ulasan: